top of page

דוכני מזון לחברות

 

מארגנים אירוע בחברה או מסיבה לחברים? אל תפספסו את ההזדמנות להזמין דוכני מזון בהתאמה ישירה לגודל האירוע, סוג האירוע וקהל המוזמנים. אנחנו בחברת פוד נטו נשמח לעזור לכם בעניין.

 

הרעיון של דוכני מזון לחברות הוא לא רעיון חדש, אף על פי שבעבר היה נהוג יותר להזמין חברות קייטרינג אשר יגישו אל השולחן או שהאורחים יבואו אל המזנון וייקחו משם את המנות שלהם. עם השנים נוצרו אופציות להקמת דוכני מזון לאירועים כשר ואחרים, הרעיון היה לפתוח את האירוע ולאפשר לאורחים ליהנות ממגוון רחב יותר של מאכלים ומזמינות רבה יותר של האוכל בזמן האירוע. 

 

דוכני מזון לחברות או ללקוחות פרטיים, כמו שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו, מבוססים על הרעיון שהלקוח יכול לראות את האוכל במו עיניו, הוא רואה כיצד מכינים אותו, והוא יכול לבחור את המאכלים שמתאימים לו ולהניח בצלחת. יתרון גדול של דוכני מזון למסיבות ובפרט אירועי חברה, הם מאפשרים לאורחים להסתובב ולהכיר אחד את השני. זה לא תמיד פשוט, אך זה הרבה יותר קל ורלוונטי מאשר האופציה השנייה, במהלכה כל אחד מקבל את האוכל שלו ואוכל אותה, בלי לדבר ובלי להכיר את השני. 

 

כיצד בוחרים דוכני מזון לחברות

ראשית, צריך לבחון את גודל האירוע וסוג המשתתפים בו. ככל שהאירוע קטן יותר, יהיו כנראה פחות דוכנים, אפשר גם להזמין דוכני מזון לאירועים קטנים אם יהיה צורך, אפשר להרחיב את הדוכן בדרכים שונות ולהציע לקהל הלקוחות הרבה יותר אפשרויות. 

 

שנית, הדוכן חייב להיות נגיש וזמין, כך שרצוי למקם דוכני מזון למסיבות בשורה של מקומות ולא רק במקום אחד. כך בכל פינה בה נמצאים האורחים של האירוע הם יכולים ליהנות ממנו. כמובן שזה תלוי בגודל האירוע וכמות האורחים שאמורים להיות נוכחים בו. 

 

גודל האירוע, כמו כמות האורחים גם תשפיע על סוג הדוכנים שנזמין. אם מדובר בדוכני מזון לאירועים קטנים, נוכל לוותר על מגוון רחב של דוכנים וללכת על הבסיס, אף על פי שהאורחים כיום מצפים לקבל משהו מיוחד ולא דברים בסיסיים שמוכרים לנו מאירועים בעבר. אם מדובר בדוכני מזון למסיבות, יהיה נכון מצידנו אם נוכל להשתמש בשורה של דוכנים אשר יספקו לנו את כל מה שהאורחים שלנו מחפשים ויותר מזה. 

 

נקודה אחרונה, אנחנו צריכים לבחור דוכני מזון לחברות ברמה הגבוהה ביותר, לא רק בשביל שהאורחים ייהנו אלא גם בשביל שהם ידעו לחזור אלינו בבוא העת, אם ירצו להיעזר שוב בחברה שיכולה לספק להם דוכני מזון. 

 

לסיום, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום, אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא ובכל עניין. חברת פוד נטו מתמחה בהקמת דוכני מזון לחברות או לכל קבוצה אחרת. פנו אלינו עוד היום והצוות שלנו יעמוד לרשותכם לכל שאלה ובכל עניין. 

FOOD NETO - דוכני מזון לאירועים
bottom of page