top of page

דוכני מזון

חלק גדול מהשינויים המהותיים שאנחנו יכולים לראות בכל מה שקשור לתעשיית המזון באירועים, אנחנו יכולים למצוא בכל מה שקשור לדוכני מזון. זה אולי ישמע מופרך, אך במובנים רבים, באותם דוכנים שמוצבים באירוע במקומות שונים בגן או באולם, מבטאים בעצם את השינוי שחל בתחום, באופן ניכר. 

 

ראשית, דוכני מזון מחליפים בצורה כזו או אחרת, את שיטות הקייטרינג הקלאסיות, הישנות, בהן היה נהוג להשתמש במלצרים ואנחנו היינו צריכים לשבת ליד השולחן בשביל לקבל את המנה שלנו ולאכול אותה.

 

שנית, בכל מה שקשור לטיב וסוג המנה, בין אם היא צמחונית או בשרית. אנחנו יכולים ליהנות כאן מאוכל טרי שמתבשל מול העיניים שלנו ומוגש לנו ישירות. 

 

שלוש, דוכני מזון לאירועים מבטאים עוד שינוי, וזאת בעזרת דוכני מזון חלביים. כידוע אחת הבעיות של כל שעורך אירוע היא, בגלל שאלה של כשרות, מרבית התפריטים הם בשריים. התחום של דוכני מזון לא התגברה על הבעיה אך במובנים רבים היא זרמה עם השינוי על ידי הצבת דוכני מזון חלביים. במובן רחב, החברות נתנו למארגני האירועים אפשרות לבחור מה הם מעדיפים, דוכנים בשריים או חלביים. חלקם בוחרים כך ואחרים אחרת. עצם זה שהאפשרות קיימת, מחדדת שוב את הנקודה, התחום של דוכני מזון משלב את כל השינויים בתחום. 

 

הבחירה בדוכני מזון חלביים על פני דוכני מזון בשריים, עוזרת להתגבר לא רק על השאלה של הכשרות אלא גם על שאלה של צמחונות. הרי אם מחזיקים דוכן מזון חלבי, בעצם מאפשרים לקהל הצמחוני ליהנות ממגוון רחב של מאכלים, מבלי לפגוע באפשרות של כל מי שאוכל בשר ליהנות מכך. 

 

דוכני מזון באירועים, שינו במובן רחב את כל תפיסת המרחב בו נערך האירוע. הרי אם צריך להציב את הדוכנים במקום מסוים, אז צריך להתחשב בכך כשמעצבים את המקום. אי אפשר לעצב אותו מבלי לקחת בחשבון איפה מציבים את הדוכן וכיצד יגיעו אליו הכי הרבה אנשים בצורה נוחה. לכן אנחנו יכולים לראות ולהבין, כיצד דוכני מזון שינו לגמרי את התפיסה של צריכת מזון באירועים.

 

חשוב להדגיש, השימוש בדוכני מזון איננו שייך רק לקבוצה מסוימת או לסוג ייחודי של אירועים. הדוכנים יכולים להתאים לכולם. בין אם מדובר באירועים לילדים או למבוגרים, אירועים שמותאמים לקהל הרחב או לקהל מצומצם, קהל בעל מעמד כלכלי גבוה או קהל כלכלי ממוצע או נמוך מזה, וכן הלאה. 

 

דוכני מזון יכולים להתאים לכל סוג של אירוע, השאלה כמובן כיצד משתמשים בהם בצורה נוחה. 

 

אצלנו בחברת פוד נטו, תוכלו ליהנות מדוכני מזון בשריים, דוכני מזון חלביים וכמובן כולם דוכני מזון כשרים. פנו אלינו עוד היום וקבלו הצעת מחרי אטרקטיבית עבור דוכני מזון לכל אירוע. הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

FOOD NETO - דוכני מזון לאירועים
bottom of page