top of page

דוכני מזון באירועים

ישנם מקרים מסוימים בהתנהלות היום יומית שלנו שבהם נסתפק בהצעות תפריט מצומצמות יותר לאירועים שונים מאשר מה שמקובל באירועים. כלומר, לא שירות קייטרינג מלא, אלא דוכני מזון להשכרה ספציפיים שיסייעו לנו להוסיף חוויות מענגות חך, אסתטיות וטעימות לכל ההתנהלות. הנסיבות שבהן פתרונות אלה נדרשים הן אירועים קטנים כגון אירועי צהריים, מפגשים וכנסים עסקיים ועוד. דוכני מזון לאירועים הם פתרון נוח לכל טעם ולכל לכיס של רוב מארגני האירועים על כל סוגיהם.

 

האפשרויות השונות של דוכני מזון להשכרה

תחום ההסעדה בעולם האירועים מאפשר למצוא פתרונות מגוונים ואיכותיים באותה המידה עבור כל צורך. דוכני מזון ליום הולדת עשויים להתאים לאירועי ילדים ומבוגרים כאחד. מה שמאפיין שירותים באיכות גבוהה בתחום זה – היכולת לספק מאכלים טעימים ואיכותיים באותה המידה עבור אין ספור סוגי בילויים והתאספויות. כך, דוכני מזון המבוססים על בשר נדרשים להיות מבושלים, צלויים או מטוגנים בצורה מיוחדת במינה, כך שייווצר טעם יוצא דופן שהאורחים מעולם לא טעמו בשום מקום אחר. 

 

בנוסף, על מנת ליהנות מהאירוע בצורה מלאה, נדרש גם היצע מגוון של שתייה. במקרים אחרים מחפשים מאכלים יותר מפנקים, כגון שייקים טבעיים, קרפים ועוד. דוכני מזון אלה מתאימים לאירועים של מבוגרים וילדים כאחד.

 

הדקויות של חומרי הגלם

באירועים רבים כיום נדרשת השקעה גם בהקמת דוכני מזון טבעוניים, משום שאנשים רבים כיום מאופיינים בחמלה רבה כלפי בעלי החיים, מה שגם כן מהווה אתגר שחברות קייטרינג רבות נדרשות לעמוד בו. חברת פוד נטו מספקת אין ספור סוגים של דוכני מזון להשכרה לכל מטרה, כך שניתן ליהנות מכל סוגי האוכל באותה רמת הכנה גבוהה והקפדה על תנאים שונים הדרושים לאירוע. דוכני מזון לאירועים שמאורגנים על ידי חברת פוד נטו תמיד יהיו באיכות וברמה הכי גבוהה ויענו לדרישות של אניני הטעם הקפדניים ביותר.

 

דוכני מזון להשכרה עם שירות ללא פשרות

חברת פוד נטו עומדת לשירותכם להשכרת כל סוג של מאכלים ולכל מטרה, החל מארגון דוכני מזון ליום הולדת חגיגי במיוחד ועד לארגון אירועים עסקיים, כולל דוכני מזון טבעוניים שכיום תופסים תפקיד חשוב מאוד בתעשייה.

FOOD NETO - דוכני מזון לאירועים
bottom of page